Thursday, September 30, 2010

ikan.lapar.

kt lam blog aku nih kan aku de bela ikan2 yg ramai kan.. mcm xde keje jek kan.. well, aku mmg suka bela ikan.. tp selalu ikan2 yg aku bela hayat x panjang.. selalu mati secara misteri.. 2 ekor ikan yg latest aku bela adalah tahun lepas-2 ekor goldfish named baby n shimbay.. mati x smpi sebulan aku bela..

disebabkan rase bersalah dan dah x sanggup menyaksikan kematian2 seterusnya, aku mengambil keputusan nekad.. xnak bela ikan daa.. sbb itu, aku bela ikan maya.. bkn maya karin.. maya di sini bermksd ikan bukan realiti.. lam bahasa omputih not real fish.. ahhh pape laa..
[aku pon x paham knape ikan2 aku salu mati.. aku kasi mkn cukup.. kasi oxigen pun cukup.. hampir2 ok nk buat CPR bila tgk baby ngn shimbay da x bernyawa.. tp da terlambat~]

td aku visit 1 blog budak hingusan nih.. die pon de add gadget ikan2 bagai nih.. aku pon mcm da xde keje, kasi ikan2 bdk nih mkn.. hahaha.. ikan2 die x berebut makanan k.. mcm x kisah pon ngn makanan yg ditabur oleh gadis yg comel mcm aku nih.. rase sungguh terhina.. rase mcm nk amik buat masak ikan tiga rasa..huh~
tak mcm ikan2 aku.. pantang kasi makan, berebut bertarikan rambut nk dapatkan makanan.. situasi ini menyebabkan aku menyedari bahawa aku bukan pembela ikan terbaik di muka bumi.. ikan aku x cukup makan sehhh.. aku nk kasi diorg makan sampai pg.. jgn kacau aku!!

0 comments: