Sunday, September 19, 2010

penggeli cicak sejati

YEWWWWW~~

cicak xpenah comel..
cicak xpenah cute..
cicak xpenah cun..
cicak xpenah jelita..

yo!! knape tibe2 aku bercerita psl cicak nih?? hukhuk~
aku pon x sure.. may be sbb terbace berita psl ade bdk sabah yg jual 1kg cicak besar = 1 juta kot.. dgr2 cicak yg die jual tuh harganya 64juta.. sbb berat cicak tuh 64kg.. besar la kot kan.. aku pon 45kg jek.. huhu.. igt mcm nk copy gmbr kt sini kasi korg tgk (bkn gmbr bdk sabah tuh, tp gmbr cicak), tp nk tgk gmbr die pon aku x sanggup..
agak2 laa kan.. kalo aku yg jumpa cicak tuh, sanggup x aku kutip dan jual?? 1kg = 1juta tuh..
tp rasenya jgn harap laa aku kutip.. walaupun ditawarkan berjuta lemon pon, aku XNAK!! terima kasih jek..

kalo ckp psl fobia, mmg xde mnde len yg aku fobia.. mmg dr kecik, aku fobia ngn makhluk tuhan paling seksi reptilia nih.. kalo nampak kt dinding ke, kt atas ke.. kt mne2 je laa.. aku xkan duk dekat ngn area tuh.. mau menggeletar badan.. yewww~ x sanggup mak.. aku.. kalo time stdy dulu, ade yg bwk cicak mainan.. azwa kalo x silap.. huh, bile aku dpt tau, x msuk da bilik die.. pastuh bile die nk usik ngn cicak tuh, aku lari masuk bilik.. kunci siap.. org ketuk pon aku buat bodoh jek.. jgn harap nk bukak..

dulu my setinggan-mate fobia ngn katak.. mcm lg dasat.. pastuh nadd ke sape tukar setting hp die letak wallpaper katak.. die terkejut sampai campak hp k.. da la hp bru beli time tuh.. dasat x dasat.. well, aku x fobia katak.. lipas pon x.. da la.. malas ckp psl cicak lebih2.. bangga lak binatang tuh t.. till then~

p/s : setakat nih fobia ngn cicak jek.. tp dulu2 aku penah fobia ngn bunyi kapal terbang yg terbang rendah mcm nk jatuh tuh.. kalo dgr jek, tutup telinga siap.. tp skrg da x.. ke sbb da xde kapal terbang yg terbang rendah?? huhu~

2 comments:

haruna_hamasaki said...

cicak besor d sabah tu namenye pokook/tokek... mmg mhl pun.. bulih jadi jutawan lepah jual menatam tu...

y.u.e said...

huahua.. ade lg dop??