Tuesday, September 14, 2010

:: aFgan - padaMu aku bersujud ::

weee... weeee... weeeeeee....
 korg2!! dgr la nih~~
aku skunk kn suke dgr lagu nih.. waaahhh.. bile dgr kan hati rase tenang jekkkk..
huhu.. da lame minat lagu nih.. nak2 bile lagu nih skunk jd ost drama ape tuh.. jnji kekasih ke kekasih hati.. kt tv3..
mula2 xtau pon ape tajuk lagu nih.. pastuh mcm cari jugak.. hmm.. btol laa kata pepatah.. USAHA TANGGA KEJAYAAN.. 
Akhirnye jumpe jugak.. best wooo..
bile dgr rase tenang + terharu + insaf + nak nangis.. nak gelak (ouh ini tidak.. ini giler namenye).. suke2!!
aku kalo da suke satu2 lagu tuh, tiap2 hari ok aku akan pasang sampai aku bosan dgn sendirinya.. hihi..

haaa.. nih lirik lagu nih.. jom hayati bersama2~~

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu ya Allah
Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah
Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa
Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud

p/s : Lorrr.. pendek jek lirik upenye~~ huhu~~~ 

ni haa si afgan penyanyi lagu nih


nih cover albumnya
wahhhh.. leh tahan gak hnsm mamat nih.. lalalala~

4 comments:

aggeshi said...

mmg hensem k afgan neh..cari lagi 1 lagu.."pencari jalanmu"..ni pun best

y.u.e said...

best gak eh lagu tuh?? skunk gak aku cari~~nu

Zana_ishaQ said...

saya tengah dok carik2 gambar afghan..
then ternampak lak blog neh...
hee~ shaye sangat minat afghann...
sangat hensem kan...........

y.u.e said...

huhu. hensem2!! taste akak tuh~
huuuu~~