Thursday, September 23, 2010

apekah??

semalam..

selepas kecelakaan..

hati pon da sedikit tenang..

da sampai pon di kampung halaman..

mak ayah bawak g klinik buat pemeriksaan kesihatan..

tiba di klinik ke-3 (malas nk cite sbb ape kne pegi sampai 3 bijik klinik - smue salah ING!!), nmpk sorg bdk lelaki pakai bju belang2, berkolar dan agak selekeh sedang duduk di bangku menunggu gilirin di panggil doktor.. aku seperti biase, kalo ade lelaki muda yg ala2 hensem, mmg aku buat acuh x acuh, tiada senyuman dan tidak mungkin akan ada pandangan ke-2 yg dilemparkan.. berbual2 kosong dgn ibu smbil menunggu nama dipanggil..

tiba2.. 'NURUL *****************!!' okeh, name aku dipanggil.. jln berlenggang2 menuju ke bilik doc.. masuk jek bilik tuh, aku kepelikan.. 'bdk laki nih buat ape kt tmpt doc??' okeh, FYI, bdk laki yg pakai bju belang2 berkolar dan agak selekeh td sedang berada di meja doc sambil mngemas dokumen2 yg ade di meja doc.. konpius kejap.. kalo ikut hati mahu bertanya.. 'doc mane??' tp disbbkan aku gadis pemalu, aku diamkan aje..

tibe2 die bersuara, 'ye adik, sakit ape??" aku menelan air liur.. mak datuk!! budak nih doc ke?? apekah~~

p/s : siyesly aku x sangka mamat tuh doc!! seb bek aku pandai menggoda, dapat mc 2 hari wpon hanya sakit2 badan dan tiada kecederaan dasat.. =P

0 comments: