Thursday, September 30, 2010

kecil hati

dari jauh kelihatan seorg lelaki yg bertugas di bahagian operasi menuju ke arah workstation aku.. selaku salah seorg SCMDians yg berada di workstation paling hadapan, aku menghadiahkan senyuman yg terkurang manis padanya.. aku bersedia utk ditegur.. maaf! aku mmg seorg yg selalu bersedia.. ngaaa~

die berkata sesuatu mengenai timbunan barang2 tidak penting yg telah diletakkan di hadapan workstation aku.. brg2 sambutan hari raya mggu lepas.. aku berkata, "Tuh laa.. diorg suke2 jek letak kt workstation sy.. kecil hati sy"

Kemudian, dgn selamba yaya die berkate,

'Susah jugak tuh. Sbb hati merupakan organ paling besar dlm badan.'

Jawapan beliau yg bersahaja menyebabkan aku terpana seketika, terkesima dan sebagainya.

*****

klaka jugak mamat nih. boleh masuk raja lawak.

2 comments:

aggeshi said...

kulit adalah organ paling besar..die x belajor biology ke??

y.u.e said...

ouh btol tuh babe.. tp hati adalah organ paling besar lam badan.. die ade menambah lg sbnrnye..
die ckp," hati adalah organ paling besar lam badan. tp kalo kt luar badan, kulit dalah organ terbesar"
tp aku malas nk memanjangkan entry.. hihi~