Thursday, September 23, 2010

keCELAKAan

smlm aku accident. jam 730 pg time otw dr KT ke kerteh. bkn sbb aku pnat drive. dan bkn jugak sbb aku ngantok. tp sbb ade satu kete tuuuuuttttttt ( sori.. aku mencarut) tibe2 kuar simpang di saat aku di jalan yg lurus.. DUMMMMMMM!! terus accident. xsmpt aku nk elak. kaki kanan smpt tekan brek 2saat jek. hbs kete kesayangan aku remuk seremuk hati tuannya. tp aku manusia baik. xperlu sumpah seranah. kite settle di balai. aku claim atas insurans ko k. sbb mmg ko yg salah. polis yg handle pon da ckp cmtuh. next time kalo rajin aku post gmbr n update psl kete aku. syukur tiada kemalangan jiwa berlaku walaupun jiwa aku kacau-bilau dan emosi terganggu. tangan pun masih menggeletar nih.

p/s : rase sgt takot bile teringat saat accident, nak2 bile air bag depan dua2 kuar n hon kete aku bunyi non-stop.

2 comments:

aggeshi said...

aku n ansar selidik gambar ko mms..mmg air bag ade..cume bunyi hon xdapat detect..pape pun..takziah atas keremukan swift..kecacatan die amat dikesali

y.u.e said...

demmm.. seremuk hati aku ok.. pape pon, aku berdoa agar beliau cepat sembuh dan kembali berkhidmat kepada negara err mksd aku, kepada aku seperti sedia kala.. =)