Wednesday, September 1, 2010

:: sleeping beauty and the beast ::

huarggghhh.. tgk jam da kul 2:19am.. tp knape aku masih berjage?? knape?? ok sume.. jwpnY mudah saje.. sbb.. aku XLEH TIDO!! 

sbb ape?? adekah sbb putus cinta?? salah2.. aku xpenah bercinta ok.. adekah sbb aku lapar?? salah2.. sbb aku bru jek melantak megi ngn air ribena td.. adekah sbb aku x basuh kaki?? salah2.. sbb da 14juta kali aku g toilet mlm nih.. apekah sbbY?? hmmm.. sbb.. sbb.. aku pon xtau sbb ape.. waaaa.. sume org pon da tdo.. 

NAK TIDO!! NAK TIDO!!

BestY kalo dpt tido n mimpi g pulau2 yg cantik dan indah.. bestnyeee~~

..bestY kalo dpt tido mcm die nih..


..utk mengelakkan masalah tidak dapat tido seperti sy, anda haruslah.. heh~


tp skunk, sy adalah seperti ini.. tidak dapat tido!!



ESOK KONFEM PENING + CIUM MEJA TIME KT OFIS!!

0 comments: