Saturday, October 2, 2010

sampai mana??

perjalanan dari kerteh ke kuala terengganu mengambil tempoh lebih kurang 2 jam..

sebelum eksiden..

bertolak dari kuala terengganu jam 5:00pm,

jam 6:30pm, my dad call..

'Dah kat mana?'
'Dah sampai rumah. Dah siap mandi. Sekarang tengah tengok tibi'

selepas eksiden..

bertolak dari kuala terengganu jam 5:00pm,

jam 6:30pm, my dad call..

'Dah sampai??'
'Belum. Baru sampai dungun. Nanti sampai, kak call.'

Sebelum eksiden, saya adalah seorang perempit tegar.
Tp sekarang, saya memandu secara sangat berhati-hati. Lori minyak pun saya tak potong. Sekian.

*****
Jam 8:15pm baru saya call ayah saya menyatakan kesampaian saya di rumah sewa. =)

3 comments:

miss tito said...

ak faham nurul..ak pon trauma bw moto pas eksiden..hu

y.u.e said...

thanx nadz sbb phm.. cuak kan? kan?

Anonymous said...

xkan xde cite bila time R&R kat dungun tu!!! dgr cite sedap tomyam tu!!ngeh3~~:P