Friday, October 8, 2010

sakit, tidur & perasaan kesian

selamat tiba di rumah aini dan nadz lewat petang td. giler jam jalan. seb bek afif ngn dila sudi hantar selamat sampai ke vista. huuuu. tq korg!! sampai jek terus tunaikan solat secara solo. nadz lak mc ri nih. x sihat. kesian aku tengok. sbb ksian, aku tido bila tengok dia tido. tanda sokongan dari belakang.

aini lak td ckp dah nak balik. bila aku tgk jam, dah dekat jam 8 pun lom balik lg. aku pun kol. tiba2 lelaki yg angkat. 

'Ya. Nak ckp dgn sape?'
'Naaini ada?'
'Dia kt toilet.'
'Ouh dia mandi eh. Sorry la saya kacau. Suami dia eh?'

ewah3. berlakon lak mamat nih ngan aku. Ingatkan si ansar, tp rupa-rupanya si saiful. mamat 2 ekor org nih junior kitorg. ingat aini dah makan dan mahu lepak2 ngn diorang. mcm nak sambung tido, tp mcm bosan. pastuh mesej si zue ajak tgk muvi atau lepak2.

*****

nadz tido x bangun-bangun. kesian. eh x boleh kesian. kalo kesian, t aku nak tido jugak sbb nak kasi sokongan. alahai.

0 comments: