Sunday, November 28, 2010

bag doraemon

suatu hari yg hening, aku berjalan-jalan seorang diri membawa handbag besar yg saiznya lebih kurang 1/3 saiz sebenar diriku. lalu, seseorang yg ramah mesra telah menegur pembesaran begku.

'Wah, besarnya handbag. isi apa kt dalam nih?'

baiklah.. kalo insan berkenaan membaca entry ini, ini adalah bahan-bahan yg menyumbang ke arah pembesarannya (aku malas nk explain time dia tnya ri tuh) :

external hdisk samsung 500gb kesayangan

purse besar giler (kn bgus kalo duet kt dalam pun besar2)

supplement yg diconsume secara menggigit sebijik sehari

lotion yg best dan wangi

cleanser yg dipakai bila rajin shj

charger hp memandangkan ketidaksempatan atau kemalasan mengecas di rumah

car key


segugus kunci rumah (yg aku guna 1 jek. yg lain xtau kunci tuk ape. =P)
p/s : kadang2 ada buku dan botol air. handbag aku da mcm beg budak2 sekolah yg memikul buku teks saban hari beratnya. tp ade aku kesah??

0 comments: