Tuesday, February 22, 2011

24 Feb

Ouh lg 2 hari my birthday. Secara rasminya aku berusia 25 tahun. Aishhh.. Dah 25 tahun dah?? Berat sungguh rasanya. Selama 25 tahun hidup, ada tak sumbangan aku kepada masyarakat?? Apa yang aku dah sumbangkan kepada ibu bapa dan keluarga?? Aku dah ada pakwe belum??

Hah. Sila abaikan soalan last. Tak valid. Eh eh.. Ada yang minat nak tahu jawapannya yerk. Baiklah. Saya single, saya tak ada pakwe, dan tak penah ada pakwe?? Kenapa?? Tak caya?? Ahh lantak ko lah kalo tak caya. Memang aku single. Yihaaa~~

Eh hello!! Nak cakap aku tak laku la tuh. Tolong sket yerk. Ramai k yang nak ngorat aku tapi pulang dengan hati yang hampa. Adakah kerana aku memilih?? Ya betul!! Memang aku memilih. Errrr.. Sebenanrnya tak pun. Well, actually tak kisah okeh kalau si dia tak hensem (asal sedap mata aku memandang. Mata aku!! Bukan mata ko!!), baik hati, suka menolong orang tua, manja (yesss aku suka orang manja =P), beriman dan lain-lain ciri baik. Ahhh aku melalut lagi.

Tapi siyes okeh. Makin dekat ngan date kat atas tuh, aku makin gusar. APA SUMBANGAN AKU KEPADA DUNIA?? Cukup ke setakat derma 2 hinggit untuk pembinaan masjid?? Cukup ke hanya dengan mendoakan keselamatan saudara2 seIslam di seluruh dunia?? Cukup ke hanya dengan menyebarkan ilmu yang penuh di dada kpd kanak2 yang memerlukan?? Ouh dunia!! Berikan aku jawapannya.

Ouh aku melalut lagi. Hiyyaaaakkk!!

2 comments:

♥sophie♥ said...

wah :D tak lama lagy yer akak ?? heee..esok kan :D hehe
wish dulu lahh,,HB :) <3

y.u.e said...

awwww. thanx sophie =)