Saturday, January 29, 2011

penuaan

da lama bangat aku x mengupdate blog nih. hidup makin lama makin busy. busy ngan dunia. dunia semata-mata. nasib baik hal-hal akhirat tak diabaikan. alhamdulillah.

kerja makin bertimbun. tiap kali rasa nak nangis dan gigit mouse serta keyboard sebab tak tahan kerja banyak sangat, aku selalu fikir kerja itu ibadah. sedikit sebanyak dapat menenangkan diri.

2011 - umur makin meningkat. seiring dengan peningkatan usia, otak makin lemau. banyak sangat mende yang xdapat nak diingatkan. aku nyanyuk sebelum usia. lepas nih, aku nak amalkan makan kismis banyak-banyak. xkan la time study dulu jek makan kismis ye x??

washing machine kat umah lak buat hal. xtau apa yang tak kenanya. manja sangat. x pasal2 aku terpaksa tunggu balik rumah utk basuh. kalo rajin dan errr x malu, tumpang jiran-jiran depan, tepi dan belakang rumah.

pasal jodoh. orang yang diminati sejak dari hari pertama jumpa (first love ever) plak suka org lain. kecewa dah setahun lebih. orang yang aku x kenal dan entah dari mana datangnya, sibuk duk mengejar walaupun dah banyak kali aku bagi hint xnak. penat2!!

*****
Entah pape aku merepek.

0 comments: