Wednesday, December 15, 2010

hari ini hari rabu

#1
meeting jam 2:30pm ngan vendor. suruh K.sue book bilik ngan refreshment utk santapan. 
jam 2:35pm, vendor da sampai, aku da ready tp kuih x sampai lagi.
konfiden mesej PT K.sue. berbunyi ...

'K.sue, mana kuih ngan air x sampai lg? kt mantra meeting room'

Tak sampai 3 minit 8 saat, PT K.sue call.

'Sape ni??'

Aiyak. apsal suara akak nih lain.
Otak berfikir dengan ligat. Ouh aku xpenah ada no. K.sue scmd. PT K.sue yg aku baru sms tanya kuih tadi adalah K.sue lain yang sebelum ini adalah Manager di salah satu dept lain di PPT. demmmmm~

tuttt.. tutt.. tutt..

#2
Konfiden berat badan sendiri maintain 45kg sejak dari zaman UKM. timbul malas nak menimbang berat sebab tiap kali timbang, maintain cun 45kg.
Lepas berminggu tak menimbang berat badan, terlintas utk menimbang. Kaki pijak itu penimbang, tapi angka 48 yg kuar. Mulut ternganga. Hati menangis.

Nampak En.Sani menimbang berat. Aku g menyibuk intai berapa berat beliau.
Dengan selamba, beliau berkata...

'Penimbang nih rosak nih.'

Hati berdoa semoga kata-kata En.Sani adalah benar belaka. Amin!!

#3
Petang. After ofis hour. Ke Masterscaff utk scmd weekly badminton training. bukan training sangat pun. Banyak main-main.
Tapi, rasa diri sangat improve. Okeh, aku perasan.
melompat tinggi tapi still x kena shuttle. Demmmmm~

0 comments: