Wednesday, May 11, 2011

menyampah la oi!!

Hoh!! aku cukup x berkenan dengan pasangan suami isteri yg menggunakan FB utk meluahkan perasaan masing-masing. Diorg nih xtau ke 1 dunia leh baca status dan komen diorg kt FB?? Serius x paham. Kadang-kadang mende yg x perlu org tau pun nak kasi tau.

Adoi laaa. sakit mata la aku baca status2 orang begini. Aku paham la korg lovey dovey tp x perlu hebohkan pd semua okeh. Kalo dah bahagia sangat pun alhamdulillah la kan tp skali lg aku nk ckp, xperlu hebohkan pada semua mengenai kebahagiaan kalian. Tetttttttt!!

Lagi sweet kalo kebahagian korang, korang share sendiri2 jek. at least ada la jugak mnde yg org lain xtau pasal korg. personal. privacy. ini tidak, perbualan harian pun difacebookkan. xde privacy!! 1 dunia tau!!

Orang2 mcm nih mmg x lame kekal lam FB aku. lg beberapa saat siap aa. Aku delete dr fren list. Tak pun block diorg nyer new feeds. X tahan siot nk baca.

Lalalala~

2 comments:

Pn Syaima' said...

adakah mereka itu saya dan amir? hehehe. kalau iye. maafkan saya ye.

y.u.e said...

Eh shy.bukan2.itu adalah normal.ada yg paranormal.