Monday, May 9, 2011

Kahwin??

Aku dah 25 tahun. Yup!! Dah suku abad. So what?? 

Ramai tanya, 'Dah ada calon ke?'    Aku senyum.
'Bila nak kawin?'     Aku senyum.
'Tak jeles ke tengok orang dah berkeluarga?'      Aku senyum lagi. Dan lagi. Tapi sedikit kurang manis senyuman itu.

Adoiii laa. Suka beno caring2 dekat I bertanya khabar. Tau la semua orang pun penyayang. I faham itu. Tp, ouh please..

Eh hello. Kalau ada yg berkenan di hati dah lama tau I kahwin. Hmm.. mesti ada yang rasa aku akan jawab mcm tuh. Ouh tidak. Actually, aku rasa aku muda lagi. Sebenarnya perasan muda ada la. huhu. Tp ada aku kisah. Nasib baik mak aku bukan jenis yg menggesa dan memaksa. 

To all, don't worry. Nanti2 I kawen la. Tunggu kad aje. Tp aku x jamin la bila korg dpt kad. hahahaha.

Nanti kalo dah kawen, masyarakat yg caring akan bertanya lagi, 

"Eh, bila nk dpt baby??"

Dah ada baby sorang yg manja dan comel, "Eh bila nk dpt second baby??"

Aku suka masyarakat caring. Thanks. You've made my day!!
Ouh apa aku merepek. Penat sgt main carrom ptg td. *Tangan ke dada*

0 comments: