Wednesday, April 13, 2011

Kau tipu-tipu aku lagi. Saayyyaaaannnggg!!

Aku mmg da lama rupanya x update blog nih. bukan malas, bukan x sempat, cuma x sempat nak malas <-menunjukkan aku bz melampau, sampai nak malas2 pun x sempat. =D

Da lama x bukak, tiba2 macam ada follower baru. Excited la kan nk tgk sape. Rupa2nya adik sendiri. Berani dia baru follow aku setelah sekian lama aku follow dia. Tp xpe. Kita biar jek. Kite.. Kite.. Kite bakor aje. Huh~
Pape pun, aku tetap sayang dia. Thanks my adik. Love ya~

Siang tadi bapak la rasa mengantuk sampai di hujung2 office hour aku macam da hilang fokus. Lalu tepat jam 5:15pm, aku melangkah laju pulang ke rumah. Tapi, mengantuk2 aku nih pun, otw balik sempat lagi aku lepak bersama my babes makan nasi dan chitchat (aku x kuar lunch td. berlagak bajet mcm kenyang dan igt perut mempunyai tong simpanan makanan yg besar amat).

Huh, malas dah la. nak nonton cite best. Daaaa~

0 comments: