Monday, August 30, 2010

After 3 years~~

hukhuk.. setelah 3 tahun berlalu..

aku act sedang mencari sumting yg boleh dijadikan tempat utk meluahkan perasaan (poyo jek).. at first, aku rasekan FB adalah tmpt yg sgt2 sesuai (mklom ler trend skunk, FB dimane2.. ntah pape..).. tp smpi satu tahap aku rase sgt2 bosan dgn FB.. kalo ade yg perasan la kan (aku pon bkn glemer sgt.. heh), aku da x layan FB sgt..

then, 26 August 2010 - 31 August 2010, aku ke KL.. mau shopping raye (yeahhh.. byk duet aku habiskan.. tahniah pd diri sendiri).. rupe2nya 2 of my besfrens, aini n nad berseronok mengupdate blog (aku xtau pon diorg da de blog).. aku pon ckp, "nk buat blog jugak laa..".. lepas check, rupe2nya aku da de blog da pon (buat time final year, 3 years ago.. lol)

now, my mission is.. TO CONTINUE WITH THIS BLOG..

0 comments: