Sunday, June 2, 2013

Bila kecewa

Huhuhihihoho.. Memang lama tak update. Baru awal tahun macam berkobar-kobar plan nak rajin update blog. Rupa-rupanya kita hanya mampu merancang. Kalau dah malas, malas juga. 

Pendek kata, aku rajin update blog bila rasa macam jiwa kacau. Bila jiwa kacau, aku deactivate facebook. Bila deactivate facebook, aku rasa sunyi tak ada benda nak buat. Maklumlah, boyfriend pun tak ada nak mesej- mesej. Whatsapp ke apa ke. Hahahaha. 

Aku baru balik dari Kuantan. Tengok kawan baru accident. Dia on da way dari Kerteh ke KL. Aku pun pernah ada pengalaman accident. Aku tahu apa yang dia rasa. Kereta dia pun boleh tahan teruk. Kereta baru pulak tu. Tak sampai setahun beli. Dugaan. Datang dalam pelbagai bentuk. Alhamdulillah dia selamat.

So, itu saja lah dulu untuk setakat ni. Kalau rajin aku update lagi. Kalau malas tengoklah lagi 5 bulan ke, setahun ke. Eheh. Ok bye.

0 comments: